Tuesday, December 5, 2006

Παραδίδοντας μαθήματα σε μια γυναίκα...

Σας έχει τύχει να προσπαθείτε να παραδώσετε μαθήματα σε μια γυναίκα;

Πιστευω είναι πολυ ανεπίτευκτες μαθήσεως εάν δεν έχει να κάνει με σκιές, πούδρες, στρασάκια, παπούτσια, τσάντες, γούνες, κοσμήματα κλπ....

Ε, και εγώ το καλόπαιδο προσπαθούσα επί μια και πλέον ώρα να μάθω μπιλιάρδο σε κάποια που "και καλά" ενδιαφερόταν να μάθει... Βρε κούκλα μου χαμηλότερα το κεφάλι σου, τίποτα...
Βρε καλή μου σταθερό το χεράκι σου, τίποτα... Βρε χρυσή μου την μπάλα κοίτα, πάλι τίποτα...

Χάος, καμία ελπίδα σκέφτομαι....

Και να έλεγες ότι την έβαζες με το ζόρι να το κάνει; (Σε καμία περίπτωση...)

Στο επόμενο επεισόδιο ίσως μου ζητήσει να της θυμίσω τίποτα από οδήγηση... (Δεν τον κόβω καλύτερα;)

1 comment:

neraidaki said...

ΠΩΩΩΩ ΠΩΩΩΩΩ μας καταέθαψες!Παντως μη το λές και οι γύναικες άνθρωποι ειναι!Εγώ νομίζω πως απλά είχε αλλού το μυαλό της,σε κάτι πιο ενδιαφέρον εκει γύρω.Μου κάνει εντύπωση,δε δυσκόλευτηκα να μάθω μπιλίαρδο ουτε οδήγηση (τελίκα όντως δεν είμαι ακόμα γυναίκα)